FAQ

FAQ / Veelgestelde Vragen 

 

Hier vind je de antwoorden op veelgestelde vragen. Mocht jouw vraag er niet tussen staan of vind je het antwoord niet duidelijk genoeg, dan kun je altijd contact met ons opnemen via Facebook of een mailtje sturen naar hello@yoghurtbarn.nl. Loei veel liefs, team Yoghurt Barn.

“Hoe gaan jullie om met Corona?” 

Wij volgen de richtlijnen van het RIVM & het GGD op en houden de vorderingen van het virus nauw in de gaten. Sinds 1 juni zijn we weer (beperkt) open. Houd hierbij rekening met het volgende.
– Reserveren is niet nodig, je kunt gewoon langskomen (we vallen onder de categorie lunchrooms, niet onder restaurants waardoor er geen reservering verplicht is).
– Houd 1.5m afstand en geef elkaar de ruimte.
– Kom je uit hetzelfde huishouden of kom je met max. 2 personen? Dan mag je binnen 1.5m van elkaar aan een tafeltje zitten.
– Bij aankomst wordt je geholpen door een Barnista en vragen we je naar eventuele klachten om de risico’s zoveel mogelijk te beperken. Daarnaast vinden wij het fijn als je je handen desinfecteerd.
– Blijf thuis als je last hebt van verkoudheid of griep. Veel beterschap in dat geval en daarna ben je natuurlijk weer van harte welkom in de Barn!

“Welke soorten yoghurt kan ik bij jullie kiezen?” 

Wij hebben 7 soorten biologische yoghurt, waarvan vier met koemelk en drie op plantaardige basis. De vier soorten op basis van koemelk zijn magere yoghurt, boeren yoghurt, Barn yoghurt en frozen yoghurt. De drie plantaardige soorten zijn sojayoghurt, kokosyoghurt en amandelyoghurt.

“Hebben jullie ook andere lekkere dingen dan yoghurt?” 

Zeker weten! Je kunt op deze pagina ons menu bekijken. We hebben ook heerlijke home made gebakjes, knapperige Barn Toast, smakelijke wraps en plantaardige Overnight Oats of Chia Pudding! En wat dacht je van koffie? Daar zijn wij ook héél goed in!

“Kan ik als vegetariër/veganist ook bij jullie terecht?”

Jep! Zelfs ál onze producten zijn vegetarisch. Daarnaast hebben we ook veel veganistische opties. Zo kun je al onze yoghurtjes veganistisch maken door voor één van onze plantaardige yoghurts te kiezen, hebben we veganistisch kokosbrood en gebakjes van Sharp Sharp en zijn ook al onze koffies met plantaardige melksoorten te verkrijgen. Daarnaast hebben we sinds oktober 2019 een Vegan High Tea – mjam! 

“Ik heb een speciale dieetwens. Kan ik dan ook bij jullie terecht?” 

Jazeker! Sinds kort hebben wij veel veganistische producten en opties. Daarnaast hebben wij lactosevrije yoghurt en gluten- en/of notenarme producten. Deze zijn slechts ‘arm’ en niet ‘vrij’, omdat de producten wel in aanraking gekomen kunnen zijn met gluten en/of noten. Daarom is het altijd belangrijk dat als je erg allergisch bent, dat je dit altijd even meldt bij de Barnista’s. Heb je een specifieke vraag van tevoren? Dan kun je ons altijd via de telefoon en/of onze sociale media kanalen bereiken.

“Hoe werkt het met de toppings?” 

We hebben allerlei verschillende toppings waar je uit kunt kiezen om jouw eigen yoghurtfeestje te creëren. Keuzestress? We hebben ook zes vaste Specials; combinaties die loei lekker zijn en waar je ook altijd één topping gratis van kunt wisselen.

“Kan ik een tafeltje reserveren?” 

Voor een High Tea, Barn Brunch en All Day Breakfast Deluxe kun je hier reserveren, of door te bellen. Als je voor iets anders lekker langs wilt komen, kun je simpelweg de Barn binnenlopen en een plekje zoeken. Voor onze ‘losse producten’ kunnen we helaas geen reservering aannemen.

“Wat zit er allemaal bij de High Tea / Brunch / Zoete Proeverij?” 

We vinden het leuk om dit een verrassing te laten zijn, maar we begrijpen dat je het graag van tevoren zou willen weten. Daarom kun je op deze pagina vinden wat er allemaal bij jouw gewenste lekkernij zit, of je ervoor moet reserveren en wat de prijzen zijn.

“Mag ik mijn huisdier meenemen naar de Barn?” 

Zolang hij of zij niet gevaarlijk is en andere gasten geen overlast bezorgt, dan is jouw vriendje uiteraard welkom in onze Barn; gezellig!

“Hebben jullie speciale voorzieningen voor kinderen en baby’s?”  

Ja! Wij hebben zelfs (en daar zijn we heel trots op) een Happy Service Award van Oei Ik Groei gewonnen voor het feit dat wij een kindermenuutje hebben, er in elke full service Barn een leuke speelhoek (of meerdere!) te vinden is en omdat we verschoonmogelijkheden hebben op het toilet. Meer weten over de award? Klik dan hier.

“Wat is het verschil tussen de All Day Breakfast, de All Day Lunch en de All Day Breakfast Deluxe?” 

De All Day Breakfast en de All Day Lunch zijn mini deals die we al langer in onze Barns aanbieden. Je kiest een medium Yoghurt Special bij beide. Bij de Breakfast zit er dan een croissantje of oerbrood met boter en/of jam en een warme drank naar keuze bij. Bij de Lunch heb je keuze uit een stukje bananenbrood, blueberry cake of kokosbrood en een biologisch sapje.

De All Day Breakfast Deluxe is een uitgebreide variant! Als je eens écht lekker uitgebreid wil ontbijten buiten de deur, dan moet je voor deze gaan. Het beste is om hiervoor te reserveren, zodat het allemaal lekker klaarstaat zodra je op de afgesproken tijd de Barn binnenstapt. Op deze pagina kun je alle informatie vinden en reserveren!

“Kan ik als zwangere vrouw bij jullie komen eten?” 

Ja, dat kan. Bijna onze producten zijn zwangere vrouwen proof en kunnen zonder zorgen gegeten worden! Waar je even extra informatie over moet vragen in de Barn is de cheesecake. Dat komt omdat we deze als seizoenstaart hebben en de ene variant kan verschillen van de andere! 

“Wat voor soorten melk hebben jullie?” 

Wij hebben uiteraard gewone (biologische!) koemelk, maar ook amandelmelk, havermelk, sojamelk en kokosmelk!

“Wat betekent het precies dat jullie klimaatpositief ondernemen?” 

Dat betekent dat wij onze volledige CO2-uitstoot ten eerste zo veel mogelijk reduceren en het restant wat nog niet te reduceren is, compenseren. Dit compenseren doen we door bomen te planten, die CO2 uit de lucht opnemen. Alle informatie vind je op deze pagina.