Ons verhaal

Kwaliteit begint bij passie
20120730-_MG_0475_wout es

Ons verhaal

 

Het is eind 2011 en Wouter en Esther komen weer thuis na een heerlijke vakantie. Tijdens dit tripje is het allemaal ontstaan. Wandelend door de Spaanse steden viel hen op dat frozen yoghurt daar een groot succes is. Hun hersenen begonnen te kraken: “Als het in Spanje zo goed werkt, waarom hebben wij het in Nederland dan nog niet? Wij Nederlanders zijn ten slotte ’s werelds grootste yoghurteters, dus waarom heeft nog niemand yoghurt buitenshuis gebracht in ons land?”

 

Met dit kleine idee is alles ontstaan. Naast hun banen als marketing directeur en fysiotherapeut zijn Wouter en Esther begonnen met het ontwikkelen van wat toen nog schuilging achter de projectnaam ToYoGo. Nog geen jaar later was de eerste Barn in Utrecht een feit! Ervaring in de horeca of gevoel voor koken hadden ze niet, maar wel een grote passie om goed te doen voor mens, dier en onze aarde. Ze voelden de plicht en verantwoordelijkheid om dit in de kern van het bedrijf te integreren. Hiermee zijn ze het avontuur begonnen. En de passie? Die is alleen maar gegroeid!

Bekijk onze lekkere producten!

“Kwaliteit begint bij passie. Passie voor de natuur, lekker eten en genieten. Passie voor het pure. Zo is Yoghurt Barn ontstaan.”

What’s next

 

Bij Yoghurt Barn zijn we gepassioneerd door zowel eten als de wereld waarin we leven. Eerlijke en gezonde voeding is van groot belang en de wereld verschuift langzaam maar zeker naar een meer uitgebalanceerd systeem. Bij Yoghurt Barn stellen we onszelf dagelijks de vraag hoe we eten zo lekker mogelijk kunnen maken en tegelijkertijd bijdragen aan een betere wereld. We erkennen de uitdagingen waarmee we als mensheid geconfronteerd worden en zien kansen voor oplossingen. Die pakken we ook graag aan!

 

Door de pijlers mens, dier en onze aarde sinds het begin als hoeksteen van onze strategie te beschouden, hebben we bewuste keuzes gemaakt bij alles wat we hebben gedaan en doen. Yoghurt Barn zal zes verschillende producten lanceren op de Nederlandse retail- en foodservicemarkt; allemaal plantaardig en net zo lekker als je gewend bent van de producten in onze Barns! Met deze producten kunnen we nog meer impact maken. Ook gaan we in de toekomst naar 100% plantaardig. Zo maken we feel good food voor iedereen toegankelijk en maken we samen met onze gasten de wereld een stukje beter.

 

Op naar een mooie toekomst met veel lekker eten!

Yoghurt Barn-4 LR
Yoghurt Barn-4 LR

What’s next

 

Bij Yoghurt Barn zijn we gepassioneerd door zowel eten als de wereld waarin we leven. Eerlijke en gezonde voeding is van groot belang en de wereld verschuift langzaam maar zeker naar een meer uitgebalanceerd systeem. Bij Yoghurt Barn stellen we onszelf dagelijks de vraag hoe we eten zo lekker mogelijk kunnen maken en tegelijkertijd bijdragen aan een betere wereld. We erkennen de uitdagingen waarmee we als mensheid geconfronteerd worden en zien kansen voor oplossingen. Die pakken we ook graag aan!

 

Door de pijlers mens, dier en onze aarde sinds het begin als hoeksteen van onze strategie te beschouden, hebben we bewuste keuzes gemaakt bij alles wat we hebben gedaan en doen. Yoghurt Barn zal zes verschillende producten lanceren op de Nederlandse retail- en foodservicemarkt; allemaal plantaardig en net zo lekker als je gewend bent van de producten in onze Barns! Met deze producten kunnen we nog meer impact maken. Ook gaan we in de toekomst naar 100% plantaardig. Zo maken we feel good food voor iedereen toegankelijk en maken we samen met onze gasten de wereld een stukje beter.

 

Op naar een mooie toekomst met veel lekker eten!

Missie

“Offering a feel good food experience with a positive impact on people, animals and our planet!”

 

Visie

“The planet’s favourite healthy pleasure!”