Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN_Tekengebied 1

Hier vind je de antwoorden op veelgestelde vragen. Mocht jouw vraag er niet tussen staan of vind je het antwoord niet duidelijk genoeg, dan kun je altijd contact met ons opnemen via Facebook of door een mailtje sturen naar hello@yoghurtbarn.nl.

“Hoe gaan jullie om met Corona?”

“Kan ik een tafeltje reserveren?”

Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en de GGD op en houden de vorderingen van het virus nauw in de gaten. Momenteel kun je weer gezellig plaatsnemen in onze Barns! Enkel onze vestiging op Schiphol Plaza blijft voorlopig nog gesloten. Bekijk onze actuele openingstijden hier. Wij gaan serieus om met eventuele positieve gevallen van corona onder ons eigen personeel.

Het is weer mogelijk om te reserveren voor een High Tea of Barn Brunch! Dit doe je hier. Wil je liever genieten van onze andere producten? Dan kun je gewoon in de Barn plaatsnemen en hoef je geen reservering te plaatsen.

“Kan ik als vegetariër/veganist ook bij jullie terecht?”

“Welke soorten yoghurt kan ik bij jullie kiezen?”

Jep! Zelfs al onze producten zijn plantaardig! Zo hebben we plantaardige yoghurt varianten, cake, gebak, salades, broodjes, High Tea, hot specials and more. Ook al onze koffies schenken we met plantaardige melksoorten (haver, kokos, soja of amandel). 

Wij hebben 6 varianten om als basis te kiezen. Je hebt keuze uit soja kwark, vanille soja, frozen, kokos, Oats en chia pudding. Wij werken hierbij niet met meerprijzen.

“Kan ik als zwangere vrouw bij jullie komen eten?”

“Wat voor soorten melk hebben jullie?”

Ja, dat kan. Al onze producten zijn zwangere vrouwen proof en kunnen zonder zorgen gegeten worden!

Wij hebben amandel-, haver-, soya- en kokosmelk! Je betaalt voor alle soorten dezelfde prijs. Wij raden haver aan als standaard variant. Deze komt qua smaak, textuur en structuur het mees in de buurt van koemelk.

“Wat betekent het precies dat jullie klimaat positief ondernemen?”

“Ik heb een speciale dieetwens. Kan ik dan ook bij jullie terecht?”

Dat betekent dat wij onze volledige CO2-uitstoot ten eerste zo veel mogelijk reduceren en het restant wat nog niet te reduceren is, compenseren. Dit compenseren doen we door bomen te planten, die CO2 uit de lucht opnemen. Alle informatie vind je op deze pagina.

Jazeker! Alle producten zijn plantaardig. Ook bieden we gluten- en/of notenarme producten. Deze zijn slechts ‘arm’ en niet ‘vrij’, omdat de producten wel in aanraking gekomen kunnen zijn met gluten en/of noten in onze Barns. Daarom is het altijd belangrijk dat je het altijd even meldt bij de Barnista’s als je erg allergisch bent. Heb je een specifieke vraag van tevoren? Dan kun je ons altijd via de telefoon bereiken!

“Wat zit er allemaal bij de High Tea?”

“Hebben jullie ook andere lekkere dingen dan yoghurt?”

We vinden het leuk om dit een verrassing te laten zijn, maar we begrijpen dat je het graag van tevoren zou willen weten. Daarom kun je op deze pagina vinden wat er allemaal bij jouw gewenste lekkernij zit, of je ervoor moet reserveren en wat de prijzen zijn.

Zeker weten! Je kunt op deze pagina ons menu bekijken. We hebben ook gebak, salades, broodjes, wrap, High Tea en meer! En wat dacht je van koffie? Daar zijn wij ook héél goed in!

“Hebben jullie speciale voorzieningen voor kinderen en baby’s?”

“Mag ik mijn huisdier meenemen naar de Barn?”

Ja! Wij hebben zelfs (en daar zijn we heel trots op) een Happy Service Award van Oei Ik Groei gewonnen voor het feit dat wij een kindermenuutje hebben, er in elke full service Barn een leuke speelhoek (of meerdere!) te vinden is en omdat we verschoonmogelijkheden hebben op het toilet.

Zolang hij of zij niet gevaarlijk is en andere gasten geen overlast bezorgt, is jouw vriendje uiteraard welkom in onze Barn; gezellig!